Send linket til app

Spil Uddannelse Læring
Forfatter: Gyldendal
Gratis

Børn er nysgerrige og spændte på, hvad det vil sige at starte i skole. Max og Bella leger skole, giver dit barn en sjov og lærerig introduktion til tal, bogstaver, farver og former.

I denne udgave af Max og Bella leger skole, får du gratis en række aktiviteter og opgaver, der har omdrejningspunkt om tal. Der lægges vægt på genkendelse af tal både visuelt og auditivt, samt mængdeforståelse.

Dit barn lærer at sortere tal efter mængde, sorterer tal efter genkendelse, og kan øve sig i at skrive tal fra 0-9. Alt sammen er pakket ind i Max og Bellas søde og farverige univers.

Desuden er det muligt at tilkøbe opgaver og aktiviteter i appen. Disse omhandler bogstaver, farver og former. Du kan læse mere om dem i appen før du køber dem.

Der er lagt vægt på læring via leg, og der er ikke nogen point og medaljer at opnå.

Max og Bella leger skole stimulerer og træner iøvrigt dit barns finmotorik og iagttagelsesevne.